FANDOM

Ev sahibi olmak isteyenlerin önceki yıllara göre yükeselen daire fiyatı açısından dikkat topluyor.Bu iş için durmun böyle olması daha çok nakit ayırmalarını müşterilerin gerektiriyor.Daha sonra aradığı  nitelik ise dairenin ısıtma durumu, oda sayısı ve büyüklüğü oluyor.Merkez Manisa Bölgesi satın alınacak konutun lüks özellikler taşıması da öncelikli tercih nedenleri içinde yer almaktadır ve böyle detayların evin fiyatını yükseltmesi sık çok kayda alınmıyor.Manisa şehrinin merkez ilçesi bilhassa en sık talep alan bölgelerin başında yer alıyor.Sosyal imkanların ve ticaret yaşamının  manisa satılık daire merkez ilçede olması bunun en büyük sebebidir.Birçok emlak ofisinin  ilanları ile satmaya gayret ettiği konutlar bu piyasada ciddi bir rekabete neden olmaktadır.Manisa bölgesinin her geçen gün büyüyen yapısı alıcılarında isteklerini değiştirmektedir. Müşteriler ilanlarında inceleme yaparken dairede pahalı özelliklere dikkat ediyor.Manisa satılık daire ilanlarında manisa satılık daire çokluğuna karşın satılık dairelerin azlığı manisada emlak sektörünün değişik bir yönde değişimine sebep olmaktadır.Buna karşılık Daire almak arzu edenler manisa satılık daire ilanlarını incelerken en çok dairenin olduğu semte ve fiyatına ehemmiyet veriyor,en az önem verilen özellik ise bulunduğu kat ve ilçe özellikleridir.

Also on FANDOM

Random Wiki